10 Mart 2012 Cumartesi

Zorlu Yol

Elimden gelen her şeyi yaptığımı düşündüm. Elimizden gelenler. Gelmesi beklenenler ve gelmesi istenenler.


Hava soğuk ve ben yeni buza çekmiş yolda yürümek zorundayım. Düşmeyeyim diyorum, ama buz. Ama üşümemek için kendimi sarmak zorunda kalıyorum. kendimi sardıkça yürümek ikinci planda kalıyor. Düşüyorum. Düşmekten korkuyordum, düşmemek için elimden geleni yaptım, ama düştüm işte. Hava soğuktu çünkü. Çünkü bedenimi korumam gerekiyordu. Montuma, atkıma daha sıkı sarılayım derken bir de baktım ki yerdeyim.


Bu yolda yürümek zor işti çünkü. Senden beklenen üşümemek mi, kayıp düşmemek mi, yoksa yolu tamamlamak mı? Yolu nasıl tamamlarsan tamamla, bitiş çizgisine varabilmek mi?


Bunların tek cevabı zamana ait ama bildiğim bir şey varsa o da bu yolun çok çetin olduğu.


Üşümeyeyim diye d'üşüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder